Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Marcial D$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Marcial D. E. I am offline”: measuring barriers to open online learning in the Philippines [Електронний ресурс] / D. E. Marcial, R. D. B. Caballero, J. B. Rendal, G. A. Patrimonio // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 45, вип. 1. - С. 28-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_45_1_6
| 2. |
Marcial D. E. What’s on your mind? Measuring self-promotional and anti-social behaviors on Facebook among tertiary students [Електронний ресурс] / D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 199-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_16
| 3. |
Marcial D. E. End-user training on digital teaching tools: reaction, learning, behavior, results, and management [Електронний ресурс] / D. E. Marcial, A. Q. Arcelo // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 55, вип. 5. - С. 81-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_55_5_9 The newly developed digital teaching tools, namely mobile class record application and portable learning management system were launched and distributed. This paper measures the evaluation rating of the region-wide end-user training on the classroom use and integration of the two digital teaching tools. A total of 74 trainees in Central Visayas, Philippines were trained. Using the New World Kirkpatrick Model, the trainees evaluated the training regarding reaction, learning, behavior, results, and management. The data show that the trainees rated the training with an overall mean of 3.70 described as “strongly agree.” The result implies that the end-user training on digital teaching tools is very successful and excellent.Зазначено, що нещодавно розроблені цифрові навчальні інструменти, такі як мобільні додатки для запису у класі, портативна система управління навчанням впроваджуються і розповсюджуються. Проведено оцінювання регіонального тренінгу для педагогів з використання таких цифрових технологій та їх інтегрування у навчальний процес. У тренінгу взяли участь 74 вчителі із Центральної Вісаї, Філіппіни. Використовуючи NewWorldKirkpatrickModel, слухачі оцінили тренінг відповідно до таких позицій як: реакція, навчання, поведінка, результати й управління. Одержані дані показують, що в цілому загальна підготовка вчителів до їх готовності до використання технологій була оцінена із загальним середнім балом 3,70, який відповідає позиції «повністю згоден». Результат підтвердив успішність і корисність проведеного для педагогів тренінгу з використання цифрових інструментів навчання.Отмечено, что недавно разработанные цифровые учебные инструменты, такие как мобильные приложения для записи в классе, портативная система управления обучением внедряются и распространяются. Представлены оценки регионального тренинга для педагогов по использованию таких цифровых технологий и их интеграции в учебный процесс. В тренинге приняли участие 74 учителя из Центральной Виса, Филиппины. Используя New World Kirkpatrick Model, слушатели оценили тренинг в соответствии с такими позициями как: реакция, обучение, поведение, результаты и управление. Полученные данные показывают, что в целом общая подготовка учителей по их готовности к использованию технологий была оценена с общим средним баллом 3,70, который соответствует позиции «полностью согласен». Результат подтвердил успешность и полезность проведенного для педагогов тренинга по использованию цифровых инструментов обучения.
| 4. |
Bato J. A. P. Students’ attitudes towards the development of an online guidance counseling system [Електронний ресурс] / J. A. P. Bato, D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 40-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_6
| 5. |
Marcial D. E. ICT social and ethical competency among teacher educators in the Philippines [Електронний ресурс] / D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_11
| 6. |
Marcial D. E. Success level of a hybrid training in teacher education: experiences in a developing country [Електронний ресурс] / D. E. Marcial, D. P. Habalo // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 62, № 6. - С. 140-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_62_6_13
| 7. |
Marcial D. E. Facilitating and hindering factors of technology-assisted teaching and learning: evidence from a developing country [Електронний ресурс] / D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 68, № 6. - С. 125-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_68_6_12
| 8. |
Marcial D. E. Predicting the adoption of an android-based class record using the unified theory of acceptance and use of technology model [Електронний ресурс] / D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 80, № 6. - С. 75-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_80_6_7
| 9. |
Marcial D. E. Digital trust in the academe: people, software, and hardware [Електронний ресурс] / D. E. Marcial, A. Q. Arcelo, J. O. Montemayor, M. A. Launer // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 89, № 3. - С. 178-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_89_3_14
| 10. |
Cavite F. A. M. Correlates of learning satisfaction and learning engagement in online distance education [Електронний ресурс] / F. A. M. Cavite, D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 90, № 4. - С. 118-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_90_4_11
| 11. |
Maypa A. L. Z. Student engagement, challenges and coping mechanisms in high school online distance learning during covid-19 pandemic [Електронний ресурс] / A. L. Z. Maypa, D. E. Marcial, J. O. Montemayor // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2023. - Т. 93, № 1. - С. 1-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2023_93_1_3
|
|
|