Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Marcial D$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Marcial D. E. 
I am offline”: measuring barriers to open online learning in the Philippines [Електронний ресурс] / D. E. Marcial, R. D. B. Caballero, J. B. Rendal, G. A. Patrimonio // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 45, вип. 1. - С. 28-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_45_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.986 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Marcial D. E. 
What’s on your mind? Measuring self-promotional and anti-social behaviors on Facebook among tertiary students [Електронний ресурс] / D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 199-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_16

Попередній перегляд:   Завантажити - 146.36 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Marcial D. E. 
End-user training on digital teaching tools: reaction, learning, behavior, results, and management [Електронний ресурс] / D. E. Marcial, A. Q. Arcelo // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 55, вип. 5. - С. 81-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_55_5_9
The newly developed digital teaching tools, namely mobile class record application and portable learning management system were launched and distributed. This paper measures the evaluation rating of the region-wide end-user training on the classroom use and integration of the two digital teaching tools. A total of 74 trainees in Central Visayas, Philippines were trained. Using the New World Kirkpatrick Model, the trainees evaluated the training regarding reaction, learning, behavior, results, and management. The data show that the trainees rated the training with an overall mean of 3.70 described as “strongly agree.” The result implies that the end-user training on digital teaching tools is very successful and excellent.Зазначено, що нещодавно розроблені цифрові навчальні інструменти, такі як мобільні додатки для запису у класі, портативна система управління навчанням впроваджуються і розповсюджуються. Проведено оцінювання регіонального тренінгу для педагогів з використання таких цифрових технологій та їх інтегрування у навчальний процес. У тренінгу взяли участь 74 вчителі із Центральної Вісаї, Філіппіни. Використовуючи NewWorldKirkpatrickModel, слухачі оцінили тренінг відповідно до таких позицій як: реакція, навчання, поведінка, результати й управління. Одержані дані показують, що в цілому загальна підготовка вчителів до їх готовності до використання технологій була оцінена із загальним середнім балом 3,70, який відповідає позиції «повністю згоден». Результат підтвердив успішність і корисність проведеного для педагогів тренінгу з використання цифрових інструментів навчання.Отмечено, что недавно разработанные цифровые учебные инструменты, такие как мобильные приложения для записи в классе, портативная система управления обучением внедряются и распространяются. Представлены оценки регионального тренинга для педагогов по использованию таких цифровых технологий и их интеграции в учебный процесс. В тренинге приняли участие 74 учителя из Центральной Виса, Филиппины. Используя New World Kirkpatrick Model, слушатели оценили тренинг в соответствии с такими позициями как: реакция, обучение, поведение, результаты и управление. Полученные данные показывают, что в целом общая подготовка учителей по их готовности к использованию технологий была оценена с общим средним баллом 3,70, который соответствует позиции «полностью согласен». Результат подтвердил успешность и полезность проведенного для педагогов тренинга по использованию цифровых инструментов обучения.
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.418 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Bato J. A. P. 
Students’ attitudes towards the development of an online guidance counseling system [Електронний ресурс] / J. A. P. Bato, D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 40-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.43 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Marcial D. E. 
ICT social and ethical competency among teacher educators in the Philippines [Електронний ресурс] / D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 57, вип. 1. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_57_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 148.16 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Marcial D. E. 
Success level of a hybrid training in teacher education: experiences in a developing country [Електронний ресурс] / D. E. Marcial, D. P. Habalo // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 62, № 6. - С. 140-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_62_6_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Marcial D. E. 
Facilitating and hindering factors of technology-assisted teaching and learning: evidence from a developing country [Електронний ресурс] / D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 68, № 6. - С. 125-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_68_6_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 477.976 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Marcial D. E. 
Predicting the adoption of an android-based class record using the unified theory of acceptance and use of technology model [Електронний ресурс] / D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 80, № 6. - С. 75-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_80_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.676 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Marcial D. E. 
Digital trust in the academe: people, software, and hardware [Електронний ресурс] / D. E. Marcial, A. Q. Arcelo, J. O. Montemayor, M. A. Launer // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 89, № 3. - С. 178-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_89_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 653.981 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Cavite F. A. M. 
Correlates of learning satisfaction and learning engagement in online distance education [Електронний ресурс] / F. A. M. Cavite, D. E. Marcial // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 90, № 4. - С. 118-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_90_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 698.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Maypa A. L. Z. 
Student engagement, challenges and coping mechanisms in high school online distance learning during covid-19 pandemic [Електронний ресурс] / A. L. Z. Maypa, D. E. Marcial, J. O. Montemayor // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2023. - Т. 93, № 1. - С. 1-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2023_93_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 682.636 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського